Sista inlägget för mig..

För imorgon åker jag till London och shoppar som en gaaalning i 4 dagar!! Ska bli riktigt nice, pappas plånka hänger med så ja, mycket shopping ska det bli. Det ända negativa med att åka bort är att jag inte kommer träffa mina älskade vänner, kommer sakna er alla så mycket ♥. Men nu ska vi inte vara deppmode utan börja packa lite, så jag inte behöver vara hemma ikväll och göra det alltså. :)

När Elin har vaknat så ska vi in till stan och fika, mysa, njuta av vädret och den sista dagen vi har med varandra på 4 dagar (hah, låter som om någon ska dö..?), måste även köpa lite bas linnen och lite smink. Men nu måste jag dra här ifrån, det har varit nice att få ha bloggat här under dom här dagarna som gått!
PUUUSSSSSAAAR / Matilda

en tid då vi var fula allihop, 07

Sommar 09, Eve, Becca, Elin och jag.

Hahaha, ful som stryk, 08.

I thai, fyfan vad jag såg ut hahahah. 06-07

På tomtits, 06-07?

08, hahahha.

Nawiii, i skövde 08, vi satt och döpte pytte små fiskar..

thaiii 06-07-

I höstas.

Det är sjukt hur mycket vi har förändrats Becca, men du ska veta att jag älskar dig lika mycket nu som jag gjorde då.

Kommentarer
Postat av: Noha

Fin header du har, vart har du fixat den? :D

2011-04-22 @ 13:23:22
URL: http://noha.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0