SITTER INNE I STAN


Sitter inne på mammas jobb vid t-centralen och tar det lite chill.

Skönaste dagen på länge! Klassen åkte in till Odenplan för att gå på något museeum, vi lyssnade på en tant som var ca hundra år, det tog bara en timma och en kvart, efter det åt vi lunch ute i solen och sen klockan halv ett slutade vi. Då åkte jag in till Hötorget och mötte pappa, det ända vi gjorde var att köpa nya skor, sen stack pappa hem igen! Jag köpte chai latte och gick runt och kollade i lite affärer.. tills jag tröttnade och gick upp till mammas jobb. Klockan fyra ska jag till biblioteksgatan och möta Elise, ska också försöka träffa Louise en snabbis. Jag och Elise åker sedan tillbaks till brommaplan och solar, somsagt.

Där fick ni er uppdaterade om läget! Måste troligtvis vara hemma och packa ikväll, har knappt börjat. Hur sjukt som helst att jag åker imorgon, Barcelona 2011 kommer bli ett minne för livet! Och då menar jag för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0