SPANIEN 2011


Pernilla och jag innan vi hoppade in i bilden mot Arlanda!


Arlanda Terminal 5♥

Pernilla & Rebecca@ A R L A N D A
Jag och Ella på flygplanet.
Precis när vi hade landat i Barcelona!

När vi skulle ta bussen till hotellet!


Kvällen då vi kom.. jag och Elise på hotellrummet!

Jennifer och jag utanför hotellet första dagen!

Tjejerna i polen!

Jun, Elise, Jennifer, Jag.. hääääärligt!

Underbara, älskade lag.

In action efter matchen!

ANDRAPLATS I LLORET CUP 2011!!

Ni ALLA betyder så jävla mycket!

Jag och syster! Härlig bild på härligt ställe, yeah...

Pernilla, Jun och jag! Utanför glaaaassshoppN
Moahaha, '' skumparty '' !


I Barcelona innan vi fikade på Starbucks!

Skulle säga hejdå till min underbara offe, så jävla sorgligt.

Underbaraste veckan i hela mitt liv! Vi anmälde två lag, ena laget kom trea och mitt lag kom tvåa.. vi mötte äckliga tyskar i finalen, fan vad vi hatade dom! Vi ledde nästan hela matchen sen förlorade vi med två mål. HATA TYSKAR! Vi fick i alla fall med oss medaljer och två pokaler hem, shoppade lite också. Cupen blev i alla fall hur lyckad som helst! Jag älskar mitt lag, jag älskar RP och jag älskar mitt liv. Fan att allt är över.

Kommentarer
Postat av: offe:D

Nawww... du är så underbar :D <333333

2011-04-25 @ 17:22:42
Postat av: Claudia

gud va söt ni är :D!♥

2011-04-25 @ 20:55:51
URL: http://claudianunez.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0