Träningsläger idag igen!

Godmorgon kära läsare! Håller på att byta om till träningskläder.. sju timmars fotboll idag igen då! Det blir jätteroligt, synd bara att vädret inte var lite bättre. Men eftersom jag älskar fotboll blir det inte tråkigare pågrund utav det! Hehe :D Kommer hem runt femtiden, då jag måste duscha, fixa alla saker till första skoldagen på två veckor och hitta en bostad till vårat projekt. Så min söndagskväll ser väl inte så speciellt rolig ut :( Herrejösses vilket grymt tråkigt inlägg! Min fantasi är aldrig på topp, hatar det. Ska dra mig, PUSS♥


Krallig som fan. TAGGA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0