Tvek alltså..



Ska man lägga ut 100 spän på detta eller inte? Är inget Justin Beiber fan överhuvudtaget.. men jättemånga utav mina kompisar säger att filmen är grym. Gud vilka flashbacks jag får från två år tillbaka btw! Visste ni att jag varit ett sånt äckligt stort fan av Justin Beiber? Jag drömde om honom, lyssnade på hans låtar oavbrutet, försökte få tag på hans nr (HAHA) Kollade precis alla klipp han var med på på youtube, kunde alla låtarna utantill, och jag var bokstavligt talat K Ä R. Som tur var så var sommarlovet sexan till sjuan.. 

Nu gillar jag honom inte ett dugg! Förstår inte hur så många kan älska honom. Men vissa utav hans låtar är fan helt ok, så antar att filmen är värd att se! Någon som sett den? Och i såna fall, hur tyckte ni att den var? / R e b e c ca


Kommentarer
Postat av: ...

Seee Den :)Den vaar bra!

2011-04-02 @ 22:49:15
Postat av: FELICIA ANDERSSON

Jag var som dig, först älskade jag honom jättemycket och var helt beroende, men sen gick det över och jag gillade honom typ inte alls. Efter att jag såg filmen så är jag nästan kär i honom igen, så bra var filmen. Man får se hur extremt talangfull han verkligen är, sjukt gulligt!

2011-04-03 @ 15:43:28
URL: http://feliciaabby.blogg.se/
Postat av: Anonym

den är jätte bra se den :) :)

2011-04-03 @ 18:21:43
Postat av: Anonym

den är galet värd att se :)

2011-04-03 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0