0919

Godmorgon! 
Klockan är snart halv 10 och jag ska ringa och väcka Elin. Vi har inga planer för dagen, kvällen är däremot är helt färdig planerad. Vi åker till medis och möter upp min bror och hans tjej, går bajen tåget och sen är det kolla matchen som gäller, ska bli as nice, h a m m a r b y ♥♥.

På kvällen sover jag hos Elin eller hon hos mig, åker till London på onsdag så vill träffa min bästis så mycket som möjligt fram tills vi åker, vi kommer inte se varandra på 4 dagar :(. Hela tisdagen kommer bli att packa, hitta alla pass och allt sånt. Ska bli riktigt jäkla underbart att komma bort från sverige ett tag, även fast vädret är på topp här just nu så är jag riktigt glad att vi åker. Puss! / Matildaaaa
Hahaha, två bilder från helgen, stenseriösa båda två ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0