JAG LEVER!


Igår var jag i stan tillsammans med Jun, Elise, Jenny och Pernilla.. även Elin och Matilda var med i början. Shoppade en del faktiskt, bland annat en helt ok billig väska, behövdes verkligen på direkten så tog första bästa, sen köpte jag också en skinnjacka och ett par jeansshorts. Köpte lite mer saker, men det är småtjafs så det orkar jag inte babbla upp! Vi åkte hem från stan runt halv 9, då jag och Jun drog hem till henne.. åt godis, chips, kollade film och pratade om allt mellan himmel och jord. Jättemysigt!

Idag har jag haft träningsläger hela dagen, fotboll denna gång. Det började klockan halv tio och slutade kvart i fem.. kul var det! Ja, finns inte så myket mer att säga om idag. Jag ska vara hemma ikväll, göra klart min praorapport, packa upp sen fjällen, blogga och bara ha det mys med mig själv. Bloggar mer om en stund igen, puss♥

Jag och Alice för ett bra tag sedan.. oss slår iiiiingen.


Kommentarer
Postat av: Alice

Kärlek till dig vännen <3

2011-04-03 @ 18:08:40
URL: http://alicebroddesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0