TJUGOFEMTE APRIL TVÅTUSENELVA


Hade faktiskt tänkt att vara hemma hela dagen, tråkigt nog. Har rätt mycket plugg att göra som jag verkligen inte orkar hamna efter i nu när det är så kort kvar tills sommarlovet! Ska också sola lite, snacka skype, lur och bara ta det lugnt. Halv åtta ikväll drar jag på fotbollsträning! Och ja.. det är väl så min måndag kommer att se ut. Imorgon är det hur nice som helst, vi har nämligen studiedag! Jätteskönt att vara borta ännu en dag från skolan. Ska ringa lite vänner nu, pussar♥

jag, just precis just nu. Vaknade skitsent idag.. oplattat hår, inget smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0