PERNILLA FISCHERSTRÖM



1.Vad heter hon?
Pernilla Fischerström
2. Hur gammal är hon? Fjorton, fyller femton i september
3. När träffades ni sist? Förrgår
4. Vad har hon för hårfärg? Brunett
5. Brukar hon färga håret? Brukar.. ne, men hon har slingat
6. Vilka färger har hon haft? Hon har slingat blonda slingor (försöker övertyga henne att hon skulle passa grymt i mörkbrunt, går inte bra)
7.Vad har hon för parfym? Hon använder jämnt en lila flaska, har inte tagit någon
närmare titt på den
8. Är hon galen? VI är
9. Vad är erat första minne? Första.. Vafan går inte att säga. 
10. Har ni många minnen ihop? Absolut, och de absolut bästa också!
11. Vart bor hon? Träkvista, Lundhagen
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Japp
13. Är du avundsjuk på henne? Ja, väldigt många delar!
14. Vad heter hennes syskon? Susanna och Felicia
15. När träffades ni första gången? Typ i ettan
16. Hur träffades ni? Fotbollen
17. Vad går hon i för sporter? Fotboll och handboll (prioriterar dock handbollen)
18. Vad kan hon göra på helgerna? Spelar matcher (med mig), sover över (med mig), shoppar (med mig) träffar massa vänner (med mig) ALLT MED MIG! (a)
19. Göra efter skolan? Träna, plugga sitta vid datorn.
21. Har ni pussats? Jaaadå :)
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Det händer rätt ofta
23. Har hon fräknar? neee
24. Har ni kollat på film någon gång? massa
25. Har ni bråkat någon gång? Never
26. Har ni sovit i samma säng? yes
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? typ! :O
28. Har du sett henne gråta? Ja
29. Vad gjorde du då? - garva ( hon grinar åt the last song) sen under match så har jag kollat hur hon mådde osv.
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Ohja!
31. Har hon sett dig gråta? Ja, flera gånger!
32.Vad ska ni göra i sommar? Sola, bada, gotland eller skövde tillsammans, ska troligtvis till pernillas land, fiiiiesta, Linköping tillsammans, sova tillsamans varje dag.. fan svårt att tröttna på varandra!
33. Har hon svikit dig någon gång ? Aldrig.
34. Har ni pratat i telefon någon gång ? 99357 gånger, prick.
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Gillar att ja liksom får tårar i ögonen när jag bara läser denna fråga!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? JA FÖRFAN <-- inte bara ord.
37. Älskar du henne? Och så mycket, mycket mer...
38. Vad är det bästa med henne? Hon är jordens underbaraste, skulle aldrig svika mig, hon finns verkligen ALLTID där, vet alltid vart jag har henne, VET att hon inte snackar skit, menar alltid det hon säger, ärlig.. oh fyfan vad bra hon är :/
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Verkligen ingenting
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? jarru, vi skulle fan åkt jorden runt tillsammans!
41. Hur ser hennes klädstil ut? grym smak, precis som mig (a)
42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Skiter jag fullständigt i! :D

... Om du bara gick att beskriva med ord bästis! / REBECCA


Kommentarer
Postat av: Pernilla

OJojojojojojoj vad jag älskar dig!

2011-04-28 @ 18:33:49
URL: http://pernillalinneaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad hände med Evelina? :S :O

2011-04-28 @ 20:59:29
Postat av: Rebecca Lööf

Sv; Jag har flera kompisar som står mig nära? :S Jag och Evelina umgås dock inte lika mycket som förut, tyvärr.. Hon har börjat umgås med annat folk och jag med annat, hoppas bara inte vi växer ifrån varandra!!! BTW, Skriv namn nästa gång och stå för det du frågar.

2011-04-28 @ 21:56:10
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har du tagit den från min blogg? :)

2011-04-29 @ 17:19:12
URL: http://amandalinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0