VALBORG!

GODMORGON BLOGGEN!

Hur mår ni idag? Själv mår jag super! Ligger i sängen tillsammans med Amanda och Viktoria för tillfället, Malin fixar annat. Gårkvällen var jättemysig! Vi satte på skräckfilmen.. som vi dock stängde av efter ett tag. Jag brukar ÄLSKA skräckfilmer, men ne.. hehe! Vi bestämde oss då för att dra till statiol och hyra en annan film, och det gjorde vi. Vi somnade väl runt halv tre tiden glada över en grymt lyckad fredag. Om vi går över till dagens planer då... om en liten stund ska vi gå ner och äta frukost, och efter det ska jag antingen dra mig hem eller till Linnea. Försöker få tag på Linnea som en galning, men antar att hon sover. Mina planer för valborg är faktiskt inte så klara, en sak som är klar är att jag och Elin kommer hålla ihop ikväll. Nu fick ni lite ord från mig! PUSS♥

Jag och Elise i Spanien.
För en vecka sen var vi påväg dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0