1a februari

Godmorgon!

Nu börjar en ny månad, där det inte händer någonting speciellt tror jag. Det är i april det börjar hända lite saker. Denna månad får väl helgerna rädda mig, för just nu skulle jag kunna döda för att inte gå i skolan. Hur mycket som helst just nu! Som jag i och för sig inte behöver tänka på. Oj, nu känner jag att detta blir väldigt förvirrande. Men jag är hemma från skolan idag också, hade 40 graders feber igårkväll. Ajfyfan vilken smärta! Kunde inte röra en enda kroppsdel, fick be alexander ge mig telefonen som låg på bordet brevid soffan. Idag är det bättre, har bara 38a grader idag, men min hals är förjävlig. Fyfan vilket trist inlägg, men ska i alla fall försöka blogga en del idag. Igår blev det ju bara ett inlägg för jag mådde så dåligt! Hörs snart igen♥



Kommentarer
Postat av: amandaw

Fyfan, lider med dig! Hade också 40 graders feber förra veckan.. Inte najs. Krya! ♥

2011-02-01 @ 20:06:16
URL: http://amandasarawestman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0