/Biancz

Will you stay whit me, will you be my love?
Jag kommer alltid finnas för dig, du är min ängel och det vet du mycket väl. Jag står upp för dig och allting som du sagt. Saknaden när vi inte är tillsammans blir större för varje sekund. Jag har träffat vackra personer men ingen som dig. Första gången vi sågs så vet du, du bara fanns där vafan, ingen är som dig hur blir man som dig. Jag som står för mig själv, men ibland önskar jag verkligen att jag vore lite mer som du. Även om du släpper mig så finns det ingen som du, även om jag börjar leta. Jag saknar dig så mycket, men ska du må skit vill jag inte vara här. Du är guld, du är en stor del av mig. Vill inte finnas utanför dig. Vill ha det exakt som det alltid vart,  det var du och det var jag. När jag inte hör ifrån dig så saknar jag dig till döds. Förlorar vi allt vi har så är det mitt fel, det vet jag. Jag har inte vart den mest uppriktiga och mest bästa i våran relation. Men jag vet om det, och det vet du. Kan inte se dig med någon annan, som tagit över min plats. Vi måste få det att fungera, alla våra minnen betyder så mycket. Allt jag säger till dig kommer direkt från hjärtat och det vet jag att du känner. Minnen som vi delar, du ska få förstå vad jag menar för det är allt du är värd, plus 100000+++ saker till. Och vi är inte på lossas, vi är äkta. Tänker på dig väldigt ofta, och många vet om det bästis. Det värsta som hänt inom vänskapen det är när jag trodde du skulle försvinna ur mitt liv. Mitt fel, ifall det händer. Mitt fel, jag failar förlorar och dör utan dig. Jag är lycklig när jag har dig här brevid. Jag kommer aldrig lämmna dig. Du är en av de viktigaste för mig. Snälla tro på allt jag säger till dig. Rebecca Lööf, vad som än händer så kan jag inte leva när vi lever isär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0