BLIR LACK


Anonym
 om
Aboslutbästavän:
Bevisa det då! Om du är hennes bästavän. Du är falsk rakt igenom. Usch! Nej det är INTE hon som sjunger!

Svar till anonym; Oh fyfan, längesen jag var såhär förbannad! Du ska bara veta hur mycket jag vill slå ner dig just nu. För det första, Evelina vet hur bra som helst att hon är min aboslut bästa vän och att hon är det värdefullaste jag har.. om du inte inser det så skiter jag fullständigt i de, jag behöver inte bevisa det för en äcklig unge som dig? Och för det andra så hoppas jag du förstår själv vilken stor jävla idiot du är som slänger iväg sig en sån kommentar ANONYMT, bland det omognaste jag någonsin sätt. Ska ta reda på vem du är, det kan jag hur lätt som helst. Jag hoppas att du skäms och har jävligt dåligt samvete eftersom du inte vet ett piss om min och Evelinas relation till varandra.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Är det box? jag backar dig rebecca <3

2011-02-24 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0