F A N T A S I F U L L T


Påhittig jag är! Bild tagen för några minuter sen.

Vaknade för en stund sen, riktigt sent!! Inte ofta sånt händer, brukar sällan kunna vakna efter halv 10. Men nu gjorde jag det! Jag greppade direkt tag i datorn, and ouipps.. där har ni anledningen att jag ser ut som jag gör på bilden. Tog den med andra ord direkt efter jag vaknade. Har egentligen inget speciellt att berätta. Kommer bli en chilldag, ska bara vara hemma, plugga en hel del och ikväll blir det match som jag inte har en aning om jag kan vara med på ( pga sjukdomen ) Ska gå ner och äta något nu, kyssar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0