Gårdagen och idag.


Hela gårkvällen tillbringades i ett skype samtal med personerna ovanför, härligt! Snackade i 2-3 timmar och gick och la mig vid 12 ungefär.

Idag får jag inte heller gå till skolan. Jag var somsagt hos doktorn igår och fick reda på att jag hade halsfluss. Så nu blir det en ny dos medicin och får inte gå till skolan på fredag! Otur som jag har, var jag ju självklart allergisk mot den där jävla medicinen. Så hela mitt ansikte blev helt bränt och fick atacker mitt i natten. Lagom kul.. fan vad allergisk jag ska vara mot allt. Btw, min Pappa kom hem från Italien inatt och har med sig skitmycket godis till mig! Inte för att jag kan svälja men... det löser jag när det väl är dags. Hörs snart igen!♥

Kommentarer
Postat av: victoria

Åh fyfan jag har också det!

Hemskt! krya på dig <3 :(

2011-02-02 @ 12:58:06
URL: http://sisterbabes.blogg.se/
Postat av: ElP

Mysigt!

2011-02-02 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0