H E R R E J Ä V L A R

Har nyss kollat klart på filmen Älska mig. Kan bara säga en sak... FYFAAAAAAN! Jag har nog aldrig grinat så länge och mycket. Hemskaste filmen jag någonsin sätt, sjukt hur mycket jag böla. Filmen har ett så jävla stort syfte och fyfan vad den berör. Ska aldrig i hela mitt liv ens reta någon, har rysningar över hela armarna och gråter fortfarande. Hela filmen finns uppdelade i 6 delar på youtube, så för er som pallar.. titta! Den är sjuktbra och läskigt jävla sorglig. Gaaah, får fan panik ju!! Trailern finns här nere, kolla på den. Om man inte grinar till den här filmen så måste man fan söka läkare. Tänker mig in i hela situationen, HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0