Lördag 19/2


Planerna för morgondagen är halvklara. Jag har verkligen ingenting planerat fram till klockan fyra. Har nämligen fotbollsträning 16.00-17.00. Efter det åker jag hem till Pernilla, duschar, fixar oss osv.. drar sedan in till stan och ser kvällbio med kanske Molly och Bianca också! Jag och Pernilla kanske sover med varandra över natten, även det är oklart. Har match på söndag förmiddag så blir ingen överdrivet sen kväll imorgon! Nu vet de flesta hur min morgondag ser ut, hoppas verkligen att ni skrev ner det. Kramar♥


Kommentarer
Postat av: E

Det är faktiskt den 19/2, va bara tvungen att skriva det :D:D:D:D:D

2011-02-19 @ 17:16:21
URL: http://linaemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0