Min måndag rakt igenom.



Håller på att ringa Pernilla som en idiot, måste ju väcka henne! Om två och en halv timma åker vi in till stan och shoppar galet. Får pengar av mamma så jag ska bah köpa allt jag ser & vill ha. Självklart brukar jag aldrig hitta något när jag väl har pengar, men om det börjar bli sent och jag inte köpt ett skit tar jag förfan bara med mig första bästa. Ni får bilder på det jag köpt när vi kommer hem! Ja.. bloggar självklart innan jag åker med outfits och allt annat jag an hitta på. Kanske sover hos Pernilla idag förresten, jaja. För mycket snack känns det som nu.. ska ner och äta frukost sen fixa mig och blogga. Kyssar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0