Om Hanna Allerstrand




Elin om HA:
Kan man verkligen säga att man älskar någon om man har träffat den personen i gång haha ¨ÄLSKA¨ är ett stark ord.

Svar: Jag ska vara helt ärlig och säga att det finns jättemånga av mina vänner som jag kännt i flera år och som jag umgås med flera dagar i veckan som jag INTE säger att jag älskar. Jag använder inte ordet älska till de personer jag umgås mest med eller kännt längst, utan till de jag har  en speciell relation till.

 Jag och hanna klickade direkt och fick en helt speciell relation som jag har med ett fåtal av mina vänner. Dom enda som jag kännt mig så nära så snabbt efter så kort tid har varit Bianca och Emelie. Det jag vill komma fram till är att jag och hanna fick en helt speciell kontakt, och det är det som gör att jag älskar henne. Då spelar det väl förfan ingen roll hur länge jag kännt henne?! Jag brukar vara jätteförsiktig med ordet älskar, det är jag fortfarande, och jag har inte missbrukat det till hanna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Måste bara fråga en sak. Är du och Daniel De MAnder på G/ tillsammans? :) <3

2011-02-07 @ 20:16:54
Postat av: Rebecca Lööf

Svar till Anonym: Nej vi är inte tillsammans<3

2011-02-07 @ 20:21:50
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/
Postat av: Bianca

älskar dig rebecca !

2011-02-09 @ 12:06:29
URL: http://bmhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0