TRE SINGLAR



William Fankl - Världens snällaste och jättesnygg kille! Han går i min klass och är alltså snart femton år (96a) Han är en av mina närmsta killkompisar och lalala. Han är då singel så alla tjejer passa på nu! Wille Fankl på facebook.

Philip Edlund - Jättesnygg, schyst och allmänt nice kille! Han är 16 år (94a) och konstigt nog singel! Så haffa gal1, han lär inte vara singel länge till! Philip Edlund på facebook.

Konrad Rinnert - En av världens bästa killar! Snällare får man leta efter och han är läskigt jävla snygg. Träffar honom varje helg, min fina bror♥ Singel han med, så aggera tjejer!! Han är 96a, precis som jag! Konrad Wiberg Rinnert på facebook.


Så, det var någon som ville att jag skulle tipsa om några killar så ja! Bra/dåligt? Borde jag fortsätta göra det? Har mer killar som vill bli presenterade som singlar på min blogg. Hehehe! Puss på er / Rebecca



Kommentarer
Postat av: Alice

Pax för alla tre ;)

2011-02-14 @ 21:27:22
URL: http://alicebroddesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fortsätt :)

älskar din blogg kram <3

2011-02-14 @ 21:38:56
Postat av: Anonym

Vad är det för fritidsgård du brukar hänga på??

2011-02-14 @ 22:24:03
Postat av: Anonym

fortsätt väldigt kul att läsa, det skulle även vara kul me varation.

2011-02-15 @ 07:48:20
Postat av: Anonym

synd att dem gillar killar :/

2011-02-16 @ 20:07:52
Postat av: Anonym

Skriv en gullig kommentar!♥

2011-02-17 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0