SVAREN ÄR HÄR!



 
Postat av: Rs
tycker du jag är snygg? :P

Sv; Haha, jaaaaa Rasmus ;D
Postat av: Max egnell
Gillar du mig? <3

Sv; Jarrå! :D

Postat av: A
har du en pojkvän? eller är du på g med någon?<3

Sv; Nej jag har ingen pojkvän. Kanske, kanske inte :)

Postat av: amanda
vart har du köpt den där tjocktröjan med den amerikanska flaggan!? :) <3

Sv; Jättemånga som undrar, så om jag svarar kommer jättemånga gå runt med såna tröjor och det är såååå tråkigt! Men kan säga att den kommer från en affär som slutar på N och kostar 900 kr (:

Postat av: Linnea
Frågor till dig my daaarling!♥
1. Är du kääär ? :D
2. VAd är du nöjdas med på din kropp ?
.. ställer mer sen , ska gå pussen

Sv; Njae det kan jag inte säga att jag är. Jag är väl kanske nöjdast med mina läppar eller något..? Ingen aning faktiskt! Puss på dig.

Postat av: Nathalie Spennare
Har du något imott mej?

Sv; Haha nej Nathalie jag har ingenting emot dig! Varför skulle jag ha det?

Postat av: Fille dahl
Känna på min 30 sötnos?

Sv; Kejrå..

Postat av: angelica
vilken affär gillar du bäst?
favoritmat?
Om du vann en resa och du fick ta med en person, vem skulle det vara?
Puss!

Sv; Hm, jag gillar salt och zara en hel del! Och även om jag inte handlar där så ofta så ÄLSKAR jag Mathilde! ( oddmolly kläderna )

Postat av: Olivia
Favorit affär? (klädaffär) Längsta förhållandet du haft? Kram :)

Sv; Svarar på det ovanför! Har aldrig riktigt haft ett seriöst förhållande, senaste var i fyran och det har jag ingen koll på :) Puss

Postat av: katarina
hur många gånger har du strulat?

Sv; Har inte riktigt räknat. Men skulle tippa på 20-25. Om man räknar människor så kanske 15 olika personer :)

Postat av: sophia
Vilka trivs de bäst med? Handbolls eller fotbollslaget? :) <3

Sv; Svår fråga! Trivs jättebra med båda lagen. I fotbollslaget har jag däremot mer vänner som står mig nära, där är jag helt vild och är på ett annat sätt. I handbollslaget är det mer lugnt och skönt, kan prata om allt möjligt och har också jävligt roligt där.

Postat av: Jennifer
Visst är jag bäst?? :D <3333

Sv; Åsså var du inte det ;pPpPpPpPpP

Postat av: Jennifer
Favorit årstid ?
Favorit affär ?
Favorit pogram?

Sv; Sommar, utan tvekan! Favoritaffär står där uppe. Favoritprogramm, hm.. kollar inte på program! Inte ens solsidan, HATA. Moahahah..

Postat av: Carro
Hej, älskar din blogg!
Hur många killar har du haft?
Har du någon kille som är din bästa killkompis?
Är du oskuld?

Sv; Tack så jättemycket!! Jag kan inte räkna killar eftersom ingenting varit seriöst. Jag har jättemånga killkompisar, den jag känner absolut bäst är Filip Fredholm. Har kännt honom ända sen jag föddes, vi har bott grannar hela vårat liv, åkt utomlands tillsammans, går i samma klass, våra föräldrar är bra kompisar och allt sånt där! Han är precis som en bror!
Och ja.. jag är oskuld!

Postat av: Oj
vad är namnet på snyggaste killen du vet?

Sv; Right now daniel :$

Postat av: Anonym
Vad har du för kupa? Vad tycker du om wille fankl?

Sv; C-kupa. Wille är snäll, snygg, kännt honom i sex år och han går i min klass! :)

Postat av: Anonym
Berätta en hemlighet om dig

Sv; Kan inte berätta en hemlighet för 200 pers.

Postat av: M&T
Anser du dig själv som "cool"? Haha
Röker du?
:)

Sv; Oj, haha. Jag själv klär mig ju med det jag tycker är snyggt, och jag kan erkänna att JAG TYCKER att det finns en hel del som är barnsligare och töntigare till stilen och sättet. Cool kan jag inte säga att jag är, kan faktiskt inte komma på någon jag själv tycker är '' cool ''. Men vad vet jag, det kanske finns männsikor som tycker jag är värsta tönten och ja... :D Och nej jag röker inte, röka är inte nice någonstans.

Postat av: Anonym
Ska du söka till idol när du blir 16?

Sv; Haha nae du det tror jag att jag skippar. Visst, jag älskar att sjunga men nej.. Tänker inte skämma ut mig inför hundra tusen (a) ( ifall man skulle få sån otur och vara med på tv skärmen )

Postat av: Karolina
Gillar du mest, handboll elr fotboll?
Hur lång och hur mycker väger du?
Vad är du minst nöjd med på din kropp?
Vem är din bästastebästaste vän, och du får bara välja en! Inga undantag ;)

Sv; Har aldrig i hela mitt liv kunnat svara på den frågan. Älskar båda sporterna! På sommaren kanske jag gillar fotboll lite mer och på vintern handboll! Jag är 1.67 cm lång och väger 45 kg. Jag är minst nöjd med, hm.. mage, rumpa och lår. Evelina har alltid varit min absolut bästavän, och ingenting har förrendrats.. Så Evelina!

Postat av:
röker du?
är du oskuld?
om inte, vem har du haft sex med? :)

Sv; Har redan svarat på allt det där.

Postat av: Molly
har du alltid bott på ekerö?
har du några syskon?
Vad forskade du om på forskningsveckan?
Var köpte du den tröjan med amerikas flagga på?
Vem är din bästa kompis?

Sv; Ja, jag har alltid bott på ekerö. Jag har en storebror som fyller 17 i vår. Ja forskade om tsunamis på forskningsveckan. Tröjan snackade jag om där uppe, så kolla in det. Jag har flera! De jag kan snacka med allt om och jag verkligen kan kalla bästa vän är bland annat Evelina, Bianca, Hanna, Pernilla, Elise. Och får inte glömma min syster Matilda!

Postat av: eve
favvo-band?

Sv; Bara för att jag snackade med dig när du ställde frågan, du är fan sär bästis.

Postat av: Anonym
hur kan du ha så jäkla fint hår? är otroligt avis !
Älskar din btw!
Sv; Jag har verkligen inte fint hår, är inte ett dugg nöjd med det. Jag plattar håret 20 minuter 3 gånger om dagen, så mitt hår går av och skit. Men jag tvättar det cirka fyra dagar i veckan, och sen bara plattar som fan så det förstörs!! (a) Men tack så jättemycket!!

Postat av: Lillk
Rakad eller inte?

Sv; HAHA, rakad.

Postat av: Anonymus
Gillar du killar i alla dess former?

Sv; Tror jag förstår frågan rätt... Klar jag inte tycker mindre/ illa om dom som inte har muskler osv.. Men har däremot lättare att fastna för killar med muskler.

Postat av: Snuskarn
Vem är du kär i? :P

Sv; Ingen än :)

Postat av: Jack Ahl
Vill du knulla med mig??

Sv; OM JA VILL :O

Postat av: Anonym
Vad heter din hårfrisyr om det finns haha!? :) Eller asso skulle vilja klippa din frisyyr sjukt fin du är tjejen!

Sv; Oj, hade ingen aning om att frisyrer hade namn, tror inte min har något namn alltså... mit hår är så vanligt som det bara kan bli. Tack så jättemycket!!

Postat av: ABC
Har du nånsin varit full?

SV; Nej, aldrig full.

Postat av: Ekva
vilka bloggar läser du? :)
PÖSSSSS!!!!!

Sv; Läser mina närmsta vänners. Samt din, angelicas och louise!

Postat av: Anonym
Säger några förslag som du kan svara på om du känner fört'.. OM du fick göra 10 saker innan du dog ; vad skulle de då vara? :) Godis eller chips? Bästa köpet du gjort? :) .. Puss <3

Sv; Ojoj, inte en jävla aning! Förlåt för dåligt svar. Godis eller chips, hm.. gillar bara två oliks chips. Men måste ändå säga båda! Hm... Alla de '' bästa '' köpen har mina föräldrar gjort till mig (a)

Postat av: Anonym
Hur många gånger har du flyttat?

Sv; Har aldrig flyttat!

Postat av: Anonym
Hur lång tid tar det för dig att fixa dig på morgonen?

Sv; Går alltid upp en och en halv timma innan min buss går :)

Postat av: Max Egnell
Ska vi träffas eller? :ppppppp <3

Sv; Klart vi ska!

Postat av: Alice
Vilken är den bästa frågan?

Sv; DIN!

Postat av: Anonym
såå jävla het, vem jävel kan föda ett sånt uniktbarn som dig?

Sv; HAHA, tack som faaaaan! :)

Postat av: Ella
Rebecca hur kan du vara så äckligt snygg? :O

Sv; Hihi taack, du är snygg hörru!

Postat av: Lollo
Vilka bloggar läser du? :)
Hur mycket tid lägger du ner på din blogg varje dag? :)
KyssN

Sv; Jag läser DIN blogg lollo, och vissa utav mina vänners :) Och hur mycket tid jag lägger ner, oj... menar du sammanlagt med alla inlägg jag skriver? I såna fall ett par timmar. Puss på dig

Postat av: Mikael
varför är du så jävla kaxig, och uppkäftig?

Sv; Haha, så tråkig. Bara för att jag snackade med dig i skype när du skrev detta micke :)

Postat av: Amanda
Läser du min blogg?
Kan vi träffas snart, eller?
Bästa köp?
Vem umgås du med mest?
Kram :)

Sv; Jag kan kika in på din blogg ibland, har sjukt dåligt minne så glömmer ofta bort bloggadresser, hehe (a) haha, ja vi kan väl träffas snart! Inget köp jag själv köpt är jag sådär supernöjd med. Kan inte säga vem jag umgås mest med, för det varierar huuuur mycket som helst. Men jag och Pernilla är tillsammans en hel del, umgås på alla träningar, matcher på helgen, utekvällar och sover hos henne en del. Och Evelina såklart, tyvärr har det minskat mycket rejält sen förut, jag och Kajsa har också våra perioder då vi umgås väldigt mycket.

Postat av: Jack ahlkvist
kan vi träffas?

Sv; HAHA, visst kan vi det.

Postat av: HaLLoj
Tjoooe Läget``??`??

Sv; Grymt, själv?

Postat av: Anonym
hur kan du kalla hanna bästavän och säger att du älskar henne när ni bara har träffats en gång? de är ju helt sjukt konstigt verkligen.. är det bara för hon är så snygg?..

Sv; Fifan vad jag älskade den här frågan, bara för att jag älskar att äga folk. Du kan kolla in inlägget jag skrivit om Hanna några inlägg ner så får du ett jävligt grymt svar. HAHA, skulle aldrig kunna vara vän med någon bara för att dem är snygga. Vill verkligen ta reda på vem du är alltså.. :)

Postat av: Anonym
skulle du kunna tänka dig ha sex med en kille som du träffar för första gången och om du tycker att han e snygg?
vilka är de 5 snyggaste killarna du har på facebook, dom måste vara mellan år 1996-1995 och du behöver inte känna dom så bra, ranka dom mellan en skala mellan 1-5 där 1 är snyggast :)
Antar att du gillar muskler på killar, vilka muskler är viktigast på en kille enligt dig?

Sv; Njae, tvek på den alltså! Oj herrejävlar, svåraste frågan hittills. Ehm.. Daniel såklart, Jesper, nej men detta går ju inte, har inga wowowowow snygga killar på facebook. Tyvärr! Och ohja, jag gillar muskler. Viktigast är väl typ magmuskler, bröstmuskler, sen bredaxlad och armmuskler :D 

Postat av: Moa
När fick du din första mens<3

Sv; haha jadu det var ett tag sedan, ett år och någonting som jag inte riktigt har koll på. Slutet av 2009 ungefär.

Postat av: Es
vem är din absoluta bästa vän?
hur kan du vara så snygg?
har du varit riktigt full?
är du oskuld?
ditt bästa strul?
<3

Sv; Aboslut bästa är Evelina. Gud vad gullig du är, tack som fan!! Nej jag har aldrig varit riktigt full. Yes, jag är oskuld och måste säga att mitt bästa strul var Dan.

Postat av: Anonym
Ungefär hur många läsare har du per dag?

Sv; Jag har runt 200 unika besökare varje dag (:

Postat av: a
vilka bloggar läser du? ljug inte nu ;) skriv alla stora som små ! :)

Sv; Har svarat på det där uppe. Kan inte skriva upp alla, det varierar vilka jag läser. Kan läsa över 20 olika bloggar varje dag och det kan vara olika osv.

Postat av: Anonymus
Är du kär i daniel de mander?

Sv; Haha nene

Postat av: Basselusk
Är du kär i Daniel De Mander? =)

Sv; Haha nene

Postat av: Anonym
Hur gammal tycker du att du ser ut att vara?

Sv; Tycker jag ser ut att vara lika gammal som jag är, 96a!

Postat av: Bianca
Vad betyder jag för dig?
Vad tycker du om mig?
Vad gillar du extra med mig?
Vad har jag som du faller för?
beskriv gärna!

Sv; Mer än vad du tror. Helt awesome, grym bästavän. Jag älskar* att du alltid är dig själv, alltid finns där och får mig alltid att skratta. Loveyou.

Postat av: angelica
Hur snygg tycker du att du själv är på skala 1-10. Själv tycker jag 10! <3
När ska vi träffas?
Vad tycker du om mig en sålänge?
Det var lite mer från mig. PÖSS!

Sv; Oj, tycker varken jag är riktigt ful eller snygg, så 5 kanske? :) Vi ska träffas så snart som möjligt! Tycker du verkar vara en jättebra vän med ett stort hjärta och en massa känslor, posetivt! Tycker du verkar vara en äkta vän!

Postat av: Anonym
vart har du köpt tröjan med den amerikanska flaggan? :)

Sv; Haha, du är nog den 15onde som frågar! :D '' svar '' finns där uppe.

Postat av: Anonym
Vem tycker du ser bäst ut i 9an i din skola?( 1 tjej och en kille )
vem ser bäst ut i 7an i din skola? ( 1 tjej och en kille)
Vem ser bäst ut i 6an i din skola? ( 1 tjej och en kille )
Svara ärligt

Sv; Oj, typ Mimmi, Linnea, Måns, Rasmus. Kan inte säga bättre än så.
min underbara syster Matilda, och typ Jacob :)
Och vet knappt någon i sexan, de enda ja vet är väl typ Amanda och sen får jag väl ta Joel.. tror jag han heter? Ta inte illa upp nu om någon ser detta och inte var med!



Tack för alla 62 frågor, äntligen är dom besvarade!!!
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för det du svara på sista frågan!

Gulligt :) <3

2011-02-12 @ 19:32:50
URL: http://amandalinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0