Jag är tillbaka!

LEDSEN FÖR DÅLIG UPPDATERING! Min dator gick inte att sätta på igår. Där har ni anledningen!

Kom precis hem från skolan, chill dag måste jag säga. Men har sätt ut som ett helvete hela dagen, oplattat hår, bara mascara och har kännt mig allmänt ful. buhu! Jaja, vi hade engelskaprov idag, har inte en blekaste fetaste aning om hur det gick! I alla fall så sitter jag och snackar med min fina bästavän Bianca på facebook, lyssnar på musik och väntar på att några roliga ska logga in på skype. Ska försöka uppdatera mycket i eftermiddag, men nu måste jag ta ett break och ladda upp med fantasi. Kyssar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0