INGA PLANER?!

Hej alla! Kom precis hem från skolan, man bah VAA?! Det är ju lördag? Men jag var i skolan endå! Moahaha.

Planerna för dagen är helt oklara. Har försökt få tag på Alice, Pernilla och Evelina, men ingen utav dom svarar! Okej, så dum i huvudet är jag inte att ja inte förstår att de sover. Alla tre kom ju hem klockan halv åtta imorse efter att ha spelat fotboll hela natten. Fan att jag blev sjuk, fick värsta suget när jag satt och kollade ut mot planen och spelarna. Buhu. Yeah alice svarade! Nu ska jag checka vad hon ska göra idag. Hör av mig om en liten stund kära läsare!

Hehe, tagna nyss! Ska färga om mitt hår så det blir som i somras btw.


Kommentarer
Postat av: ida

svara på frågestunden , inte i videoinlägg :)

2011-02-05 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0