ångest för allt



Oh herregud vad jag vill ha sommar.

Ligger i min säng som vanligt, som jag nog inte borde göra. Hela min forskning ska in imorgon och jag är inte färdig, så allt känns lite halvjobbigt sådär allmänt. Skulle egentligen varit med syster min, men så verkar det inte bli. Tror jag måste börja plugga nu, eller så säger jag bara så för att jag vill få ett slut på inlägget. Jaja.. oh justfan, grattis till min underbara vän Alice som fick en lillebror igår. Välkommen till världen William! / Rebecca♥

Kommentarer
Postat av: C A J S A

skit fin blogg :)

2011-01-30 @ 18:52:23
URL: http://cajsas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0