Bullshit är fan nice

Hej mina kära läsare! Som jag tror ni märker så går det lite trögt med bloggen. Har inte haft någonting roligt att skriva om och har behövt skriva på min forskning en hel del. Men nu börjar plugget närma sig mot sitt slut och jag kan snart börja blogga som vanligt igen! I alla fall.. jag tog precis en liten paus med pluggandet, eller om jag ska vara ärlig så består hela mitt pluggande av pauser. Hehe. Vad gör jag just nu då? Snackar med Louise Hejdenberg, kollar in vilka biofilmer som går och försöker hitta något filmprogram på datorn. Lollo & David har lovat att skypa med mig hela natten mellan fredag och lördag, wowow! Btw så har Louise en läskigt grym blogg, kan länka henne i något inlägg framöver! Tror min paus börjar lida mot sitt slut snart, så vi hörs snart igen!♥


Väldigt gammal också! Jag, Alice, Jun och Evelina.

Kommentarer
Postat av: Alice Broddesson

Usch vilken ful bild på mig!!

2011-01-27 @ 14:53:09
URL: http://alicebroddesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta bort -.- !!!!!!!!

2011-01-27 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0