It's freday bitches!


Gick upp 20 över sex idag, kändes som det var flera saker jag skulle fixa.. men nu när jag tänker efter är det ingenting alls. Lite extra kläder till ikväll, pengar och självklart kamera! Som alltid på fredagar. Möter somsagt Kajsa när jag slutat, och vi åker in till stan. Bara fikar och pratar och träffar förmodligen Hanna & Celina. Jag var jättesugen på att se på bio, men kajsa hade inga pengar och vägrade gå med en pantburkspåse till skolan :( ... Så ingen bio inte.
Ska gå ner och platta håret, försöker slänga in en outfit här också. Puss♥


Kommentarer
Postat av: amanda

snygg tröja :D

2011-01-16 @ 18:31:14
URL: http://amandaliindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0