Jag snackar på...


Jag och Bianca åkte och träffade Sebbe och Niklas i början på kvällen, vi drog till Fridhemsplan. Satt inne på donken med en ful gubbe som var helt störd, like it. Sen åkte vi till donken i Alvik, dit kom även Sebbe M och joshi och hälsade på en stund. Efter ett tag kom tjejerna från ekerö och vi satt och snackade på macdonalds ett tag. Jag och Bianca bestämde oss sen för att åka och hyra film, så vi drog till Ålsten. Där stötte vi på alla Biancas killkompisar, Vega, Louise, chaya, Amanda och Linda. Vi stog och snacka med dom ett tag sen drog vi hem och tittade på film. Eller snarare JAG tittade på film, Bianca somnade så jag fick sitta och kolla på skräckfilmen själv :(

Nu är söndag, sista dagen på helgen och jag ska snart iväg på fotbollscup i solna. Mamma kommer när som helst och hämtar mig. Ikväll kommer jag bara vara hemma och ta det lugnt.. blogga såklart. Ska dra, puss!

Kommentarer
Postat av: Louise Hejdenberg

Yes it is! puss

2011-01-16 @ 21:04:59
URL: http://lovemyname.blogg.se/
Postat av: Louise Hejdenberg

Var det inte er vi träffade i Bromma? Då känner jag igen dig

2011-01-17 @ 12:07:46
URL: http://lovemyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0