Sjukligt snack, enjoy it!


Flera har bett mig att lägga in en bild när jag har på mig jackan. Jag vet att man knappt ser något på bilden ovan, den bilden tog jag bara för att jag inte hade någon annan bild att lägga upp. Lägger in en bra bild på jackan när jag är frisk! Btw, jackan är inte lika stor som den ser ut på bilden.

Sitter och kollar på house och mår skit. Kan seriöst inte beskriva min smärta, det gör så jävla ont. Jag kan inte se, mina ögon svider som fan, Kan inte röra på någon kroppsdel så behöver hjälp fram till toaletten. ( missförstå inte det nu ) Jag fryser som en jävla kackelacka och om man lägger handen på min mage får man brännskador. Smärtan är starkare än febern, har ungefär 39.5. Som ni nog förstår stannar jag utan tvekan hemma från skolan imorgon också.
FAN, MIN HELG ÄR FÖRSTÖRD.


Kommentarer
Postat av: Klass

Inte bra :@! krya becc :) <3

2011-01-20 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0