Beställa ikväll!

Sitter och kollar på Titanic just nu, såååå fin film! Nästan lite sjukt faktiskt :) När filmen är färdig måste jag börja plugga, hade som mål för dagen att jag skulle göra klart hela matten idag, får väl se hur det går. Har bestämt mig att ta tag i skolan nu och få mvg i alla ämnen, WOHO!

När mamma kommer hem ska jag fråga om jag får beställa hem lite saker! Har hittat ett plagg från H&M och nelly.com. Ska även beställa Moncler jackan och kolla om jag får beställa hem bruna linser.

Kommentarer
Postat av: viola

Vart har du köpt / ska köpa den där bruna Moncler jackan? och vad kosta den?



Har själv ingen egenblogg så skulle vara jätte tacksam om du kunde svara i ett inlägg. Älskar din blogg , sjukt bra.



kram viola.

2011-01-15 @ 11:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0