Vad tycker ni?





Pappa undrar vart jag vill åka i sommar av dessa tre ställen. Vad tycker ni gott folk? Jag har varit på alla ställen flera gånger. Rhodos har jag nog varit på minst 6 gånger, men i love it! Bästa stället efter Thailand. Men kanske roligt att testa något jag inte varit på riktigt lika många gånger? Så vart tycker ni jag ska åka i sommar? Ska övertala pappa att Evelina ska få följa med också. Det var ju riktigt jävla nära att vi skulle åkt till Spanien över nyår och stannat en vecka. Men sen blev det så äckligt dyrt.

Kommentarer
Postat av: Denise

Rhodos med mig älskling!

2011-01-19 @ 15:19:58
Postat av: Denise

Jag tycker du ska åka till rhodos hjärtat! <3

2011-01-19 @ 15:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0