Bild från förra helgen.

Värdelös uppdatering, ohja det vet jag om. Men mitt pluggande har gått skandalöst, där han ni en anledning.

Jag och Jennifer bestämde nyss att vi ska fota as hell på fredag, ni vet när man klickar varje minut? ASNAJS. Först ska vi åka in till stan och se bio, ta miljarder bilder, åka till något fint place och ta två miljarder bilder och efter det hem till mig och ta fyra miljarder bilder. Allt med Jennys systemkamera såklart. Slutsnackat om fredag! Sitter och snackar med Kajsa på Skype, vi planerar lördan. Då jag, Hanna och kanske Evelina ska sova Kajsa, jättenice. Men måste ner och plugga på om mina tsunamis nu, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0