Random bild

Tja bloggen! Ligger med Evelina min fina vän i sängen. Hon sov här igår! Vi kollade på film, spelade in någon helt jävla sajk video och bara... skratta. Vi somnade ungefär klockan tre, låg och snackade telefon med Axel i fyra timmar. MYS! Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra idag än, men det kanske blir så att jag Evelina och mamma åker och tittar på en dator till mig, sen klockan sex ska jag på träning i två timmar.

Just det, det kanske inte blir så mycket blogg ikväll. Jag ska sova hemma hos Pernilla med Elise och Jenny, tror jag? Jaja, det blir jättemysigt. Nu ska jag klä på mig, ska försöka slänga in lite mer inlägg sen. Kram!♥/ Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0