En torsdag i Stockholm väntar


Allt bra med er? Med mig är det toppen!

Vaknade utav mig själv 08.40 och drog direkt upp datorn. Ska gå ner och äta frukost och därefter börja lägga en massa kläder i tvätten och packa. Funderar också på om jag ska göra en till video på när sjunger och lägga ut, vad tycker ni? Är alltid så rädd för att få en massa elaka kommentarer också som även fast man försöker ignorera dom alltid blir ett slag i magen. Måste sätta fart nu om jag ska hinna med allting! Tror jag siktar på 13.54 bussen in mot stan. Puss♥

En mobiltagen bild från Rhodos. Sitta med en milkshake i handen på en solstol, brevid sin bästa vän. Ett steg åt vänster finns poolen och baren precis bakom. 30 steg neråt finns havet♥ LYCKA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0