Taggar redan nu!!



Sliten tjej som håller på att packa det sista!

Dagen har i alla fall varit bra. Jag och Pernilla åkte till bromma och solade, efter det drog jag direkt in till stan och mötte Jenny och såg min älskade bio film Harry Potter - SKITBRA! När filmen var slut åt vi middag på macdonalds!!!!! ( Tog en sån vanlig hamburgare, såååå äckligt). Jenny åkte hem till sig och jag åkte hem till Jesper. Vi kollade på film och tog det lugnt :) Nu håller jag somsagt på att packa det sista, har världen största resväska.. och den går inte att stänga. Kan ni fatta att vi sticker till Gothia imorgon eller? Det ska bli så jävla kul! Hörs mer imorgon. GODNATT♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt att du har bh under bandeau bhn

2011-07-17 @ 18:25:05
Postat av: Anonym

snyggaste bilden någonsin <3

2011-08-04 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0