TIDINSTÄLLT INLÄGG!

Här bjuder jag på lite bilder från Rhodos 2011!:


En bild jag tog från flygplanet, u n d e r b a r t.

Helt galet ful bild. Men här var vi framme på flygplatsen på Rhodos!

På hotellrummet en utav de första dagarna - innan vi skulle till poolen!

Precis utanför vårat rum, underbara utsikt!

En härlig bild på mig och Pernilla, då man också ser en utav restaurangerna och havet!

Där fick ni några bilder från de första dagarna i Rhodos! Har hur mycket mer som helst att lägga upp. Men det får ni när jag kommer hem! Hoppas ni har det bra där hemma. Har det säkert underbart här! Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0