KALIMERA!

Godmorgon readers!!

Ska försöka få in lite inlägg nu på morgonen innan jag åker, har dock rätt mycket att göra. Vaknade i alla fall inte utav mitt alarm som stod på 08.15.. nejnej, istället vaknar jag utav mig själv precis två minuter över sju! Satte direkt på en film men kunde inte somna om. Hittade då istället min megasupergamla dagbok och garvade som aldrig förr åt det jag hade skrivit. HAHAH! Underbart kul var det att läsa.

Somsagt så har jag en heldel jag måste göra innan jag sticker så jag tror jag måste börja avrunda detta inlägg nu. Jag ska duscha, raka benen, tvätta håret, noppa ögonbrynen, packa upp, städa lite i mitt överdrivet stökiga rum, äta frukost, packa träningskläder och sätta på mig --> Dags att sätta fart! PUSS♥

Härlig bild från Rhodos!! Ååh vad jag vill tillbaks :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0