JAG SVARAR

Anna om Jofama by Kenza:
Kan inte du lägga upp lite bilder från när du va utomlands? :)


Anonym om Today I'm wearing this:
Kan inte du lägga ut alla andra bilder på dig & Pernilla från rhodos?
Bra blogg btw!

SVAR: Jag har precis lagt upp precis alla bilder från Rhodos på datorn nu. Vet dock inte på vilket sätt jag ska ladda in bilderna. Blir jättejobbigt att göra ett inlägg med alla bilder. Så ni får några stycken i ett inlägg, sen så kommer det upp flera såna inlägg vid olika tidpunkter :D Men nu är i alla fall alla bilder på datorn och jag kommer lägga upp dom i inlägg framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0