Myser med kusinen i sängen!

Sitter just nu brevid min fyraåriga kusin och snackar med olika personer i skype. Mina kusiner kom i eftermiddags, har saknat dom så mycket! Den andra ungen sover redan, han är bara ett :D Tror ärligt talat inte att ni bryr er, men de är verkligen världens sötaste!

Jag tror inte att jag har berättat för er så tydligt om vart jag ska imorgon. Jag ska nämligen till Pernillas landställe! Kommer bli så himla mysigt! Hennes landställe ligger vid Hudiksvall/Sundsvall tror jag det var, och jag ska stanna i fem dagar. Kommer hem på onsdag! Nu till det olyckliga... har inte datorn med mig och det finns ingen mottagning på mobilen, kommer känna mig helt naken :( Men det är väl nyttigt antar jag. Om någon vill gästblogga åt mig är det bara att höra av sig! Nu ska jag gå ner och äta lite gott med min släkt. PUSS♥

Jag och Pernilla på restaurangen Fino på Rhodos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0