2332

Hej alla vänner! Jag har haft en massa annat för mig ikväll, så har inte kunnat blogga. När jag kom hem från matchen ringde Pernilla och frågade om jag ville hänga med på AIK match på råsunda, självklart hängde jag med , vip och grejer :D Det var jättemysigt med bästis! Direkt när jag kom hem kollade mamma och pappa på en grym film på tvn så jag hängde med i den! Finns inget bättre än grymma filmer.

Ska dela med mig utav lite bilder också, men det får bli imorgon. Nu ska jag sova! Morgondagens planer blir att vara med Pernilla, samt träna. Jaja, sängen väntar!

En utav alla bilder från igårkväll. Jag, Matilda och Linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0