Borde börja packa...



Hihi.. oupps! :D Så blir det när man tänker ''äsch, ska ju ändå packa ner allt snart''.

På tal om packa borde jag nog vara lite småstressad. Har inte börjat överhuvudtaget. På söndag hinner jag inte packa alls, då måste vi åka hemifrån klockan halv sex på morgonen! Jag har bara idag och lite imorgon på mig att packa. Ska nämligen till Pernilla och vara med när hon packar imorgon, sen ska vi hem till mig och packa tillsammans. Vi ska ju dela resväskor på Rhodos, hehe. Pernilla sover här imorgon, vi åker ju så tidigt. Guuud, kan ni fatta att vi sticker i övermorgon.. det kan inte jag!!!!!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Men hejhejhej Rebecca! Haha, din visste man iallafall om & läser regelbundet ;) puss på diig

2011-06-24 @ 17:21:05
URL: http://mejoramiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0