Bra start på dagen!

Godmorgon kära läsare! Vaknade av att jag hörde en massa getingar, eftersom jag har fobi för getingar, fick jag panik och satte mig upp direkt... kollar ut genom fönstret, TVÅ GETINGBON?! Precis utanför mitt fönster, precis!! Kan inte bli sämre. Jag får panik så fort jag ser en geting, och nu?! Stackars mig :(

Har faktiskt en del att göra nu på morgonen så måste öka lite. Ska duscha, raka benen osv nu. Sen måste jag fixa mig, äta frukost och packa fotbollskläder. Ska nämligen spela en fotbollsmatch med skolans 9or idag, mot tappens 9or.. galet pinsamt eftersom två stora skolor tittar på. Jaja, dags att röra på sig! Kram♥

Kommentarer
Postat av: Corinne

Fin blogg! :)

2011-06-07 @ 07:28:34
URL: http://corinnesmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0