Dag 1 - En nytagen bild på dig + 10 fakta


- Jag tränar nästan hela tiden. 5-6 dagar i veckan! Fotboll och handboll. Mitt handbollslag äger och är top 5 i Stockholm. I fotboll spelar jag nästan bara med 95orna och vi är också grymma! (a)

- Jag är allergisk mot grymt mycket när det gäller hud. Tål inte tvättmedel och sån skit så det fixar vi på annat sätt! Är också pollenallergiker och har samt en sjukdom som jag inte vet vad den heter. Tappar i alla fall andan och får panik ofta när jag spelar match.

- Jag har världens komplex för min kropp. Framför allt ben, rumpa, mage.

- Jag sover borta varenda helg. En helgdag utan att sova med någon kan aldrig bli lyckad enligt mig. Hatar att sova ensam.

- Bland det absolut bästa jag vet är Thailand. JAG ÄLSKAR DET! Har varit där fyra gånger, ska troligtvis dit i vinter. Så fort jag landar på flygplatsen varje gång ryser jag, och jag blir fan tårögd när jag går på stranden... fattar ni då hur mycket jag älskar det?! SKA flytta dit när jag blir äldre. Thailand är min andra halva♥

- Jag älskar killar som kan sjunga, huuuur sexigt som helst :$ LOVE.

- Jag avgudar personer med mycket känslor. Som verkligen vet vad dom skriver om när dom skriver texter och som vet vad vartenda ord innebär.  Känslosamma personen är a w e s o m e!

- Jag är oftast jättesprallig när jag är med mina vänner. Väääärsta energiungen! Som alltid skojar och försöker göra en nice stämning :D

- Jag har inte alls många vänner i min klass. Självklart gillar jag några utav tjejerna i klassen och tycker om att vara med vissa utav dom. Men känner mest killarna och är nästan ALLTID med dom varje dag i skolan.

- När jag var på Rhodos år 2009, lärde jag känna 34 stycken nya vänner, varav ca 15 var norskar! Fick så jävla många minnen från den veckan, en utav de bästa veckorna i mitt liv. Det lönar sig att gå fram och snacka med folk! Som ja ofta gör, mahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0