Dag 2 - Varför började jag blogga?

Ja, varför började jag blogga? Har haft mer än fem bloggar, och alltid slutat efter ett tag. Varför jag började från allra första början var nog för att många jag såg upp till hade bloggar, även många utav mina vänner... det gjorde så jag också kände att jag ville testa! Jag tycker jättemycket om att skriva texter osv, så kände att det var en bra grej för mig.

Nu för tiden bloggar jag för att jag kommit upp i 200 läsare varje dag, och allt känns jävligt meningslöst och synd om jag bara slutar och tappar alla dessa människor jag kämpat för! Tycker också att det är väldigt skönt att ha ett ställe man kan skriva av sig på, ifall man mår dåligt eller vill berätta för någon hur mycket man tycker om den. Tycker även att det är roligt att jag får dela med mig av mitt liv, många personer lär ju känna en del utav mig genom min blogg!

Bild tagen hos Angelica i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0