Dag 3 - Min bästa vän

Min aboslut närmsta vän är Pernilla Fischerström.

Hon är den som står mig närmast och jag kallar min allra bästa vän. Vi har kännt varandra sen vi var sex, sju år ungefär. Men vi började dock umgås för bara några år sedan... och det var för mindre en ett år sen vi blev så grymt jävla tighta. I mina ögon är hon världens vackraste, och ingen kommer någonsin kunna förstå hur mycket hon betyder för mig. Vi har det alltid skitkul tillsammans, flummar som fan, stöttar, pratar om jätteprivata saker. Vi är grymt snälla mot varandra, alltid jättetrevliga & gulliga, just bara för att vi älskar varandra så mycket. Visst skojar vi ibland, eller jo.. hela tiden. We love it! Svårt att inte göra eftersom vi träffas minst fyra dagar i veckan! Så jag tror ni förstår hur mycket vi saknar varandra efter en veckas tid :D Hihi.. vore ingenting utan tjejen, och det säger jag från mitt hjärta! Vi är exakt som systrar, kan prata med henne om precis allt. Jag älskar henne över allt annat på hela jorden♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vad glad jag blir! Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Du och jag mot världen bästis! Älskar dig mest av allt!

2011-06-06 @ 12:05:23
URL: http://http:/pernillalinneaf.blogg.se
Postat av: Sara

Vad har hänt med dig och evelina? Ni har väll alltid varit bästa vänner och nu ser jag knappt henne i bloggen! Har det hänt något? :O

2011-06-06 @ 14:00:43
Postat av: Rebecca Lööf

Sv; Jag ska inte säga att jag och Evelina växt ifrån varandra, men vi har väl helt enkelt tagit ''olika vägar''. Vi började umgås med olika personer och bara spittrades, typ... Vi umgås verkligen inte lika mycket som förut, men självklart träffas vi fortfarande en del på träningar och ute på kvällarna :D Tycker om henne jättemycket!

2011-06-06 @ 15:51:54
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0