Dag 4 - Någon jag saknar

Finns ingen jag saknar så mycket som min underbara vän Emelie Rasmusson. Hon bor i Skåne, vilket gör så vi inte ses så ofta. Typ 2-3 gånger varje år... :( Jag firade nyår med henne, sen dess har vi inte setts, alltså ett mer en ett halvår sen vi träffades!

Jag och Emelie träffade varandra första gången i Grekland år 2009, vi klickade direkt.. oh fyfan vad underbart det var! Vi kom varandra huuuur nära som helst på bara en vecka - den bästa veckan i hela mitt liv. Hon förrändrade mitt liv och är nu en utav mina absolut närmsta vänner. Spelar ingen roll hur lite vi ses, ingen kommer kunna ta hennes plats. Älskar henne hur mycket som helst och vill verkligen träffa henne nuuuu!! :'(

Nyårsafton! Blåste hur mycket som helst.. Iloveyou!♥


Kommentarer
Postat av: Emelie Rasmusson

Älskar dig Rebecca!

Kommer till dig i sommar, tänk för att det gör jag !

2011-06-07 @ 21:54:00
URL: http://linaemelie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0