Dag 5 - Mina rädslor

  • Getingar. Ni förstår inte! Jag har en galen fobi för getingar. Blev biten första gången för ett år sen, grät som jag vet inte vad. Sen dess har jag varit helt galet rädd för dom. Klev på en förra veckan. började grina lika mycket då :( Fyfan jag hatar dom.
  • Samara (Flickan i skräckfilmen the ring). Jag såg filmen första gången när jag gick i fyran, och då jag var inne i ''vara rädd för precis allting'' perioden. Bad mina föräldrar ta med mobilen när de gick ut på trädgårn liksom. Efter jag hade sett filmen så kunde jag inte sova på fem månader, överdriver inte ett dugg som ni säkert tror. Varje dag gick jag och hade ångest över att det om ett tag skulle bli kväll och att jag skulle gå och lägga mig. Jag låg och darrade i min säng varje kväll, tänkte att Samara skulle komma osv osv. När jag legat med helt tända lampor i några timmar och äntligen lyckats somna, vaknade jag mitt i natten för att jag drömde om henne. Jag hade såna sömnproblem och grinatacker att jag var nära på att skaffa psykolog. Jag höll mina föräldrar vakna natt efter natt. Det är bland det hemskaste jag gått i genom! FYFAN vad rädd jag var. Efter detta lovade jag mig själv att aldrig mer se en skräckfilm. Trots det har jag sett minst 50 skräckfilmer till! Men kan aldrig någonsin mer se The ring igen, kalla mig tönt men fyfan vad jag minns det där.. Jag tänker på Samara varje kväll.

Ja.. är rädd för så mycket mer, men detta var två utav alla saker!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha "små äckliga kineser" ;) Du är söt du

2011-06-16 @ 17:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0