Denna fina onsdag..

Godmorgon läsare!

Hur mår ni idag? Själv mår jag jättebra! Det regnar inte, jag har en härlig dag framför mig och det är bara fyra dagar kvar tills jag och Pernilla åker till Rhodos :D Idag har jag en del som står på schemat. När jag avrundat detta inlägg ska jag ringa och väcka Linn, som jag ska åka till om bara någon timma. Tror Matilda och kanske Amanda skulle vara med också. Vi hittar säkert på något roligt! Klockan sex idag ska jag klippa mig, vilket mamma gör.. så det är inget jag behöver anpassa mig efter sååå mycket. Får se om jag drar ut ikväll eller om jag stannar inne, packar, syr det som ska sys osvosv. Nu måste jag dra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0