FÖRSTA JUNI

Hej på er fina läsare!

Idag är det första Juni, en helt underbar tid. Händer alltid en massa denna månad! Imorse när jag vaknade regna det faktiskt lite, men nu börjar solen komma så jag stoppade ner ett par shorts i väskan. Vi har ''hemlig dag'' idag i skolan! Som ni hör på namnet så är det hemligt och jag vet därför inte vad vi kommer att göra idag! Men chilldag kommer det lugnt bli. Efter skolan drar jag med mig Jennifer hem och gör lite saker tills det är fotbollsträning klockan.. ingen aning. Yeahyeah, nu måste jag göra ordning det sista så jag hinner med bussen. PUSS♥

Oerhört gammal bild jag hittade i mitt webbcam album!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0