Jag tror jag älskar fotboll!

Hemma från dam matchen! Det blev 3-1, grymt. Gjorde mål också :D

Just för tillfället sitter jag och snackar i telefon med någon random tjej, ingen aning om vem det är. Snackar också med Marcus och Diana på facebook! Eftersom jag är tjej så kan jag göra en massa saker samtidigt... håller faktiskt på att planera morgondagen också - min första riktiga sommarlovsdag! Lutar åt att jag drar upp till Molins när jag vaknar och på kvällen sover med några brudar. Jaja, duschen väntar!

Linnea och jag. Bilden är väl tagen för ca ett år sedan... visst har jag förrändrats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0