Kristihimmelfärd!

GODMORGON LÄSARE!

Vaknade för en liten stund sen och drog direkt upp datorn i sängen för att blogga, rätt bra är jag! I alla fall så ska vi gå ner och äta frukost när detta inlägg är skrivet, ska också försöka lägga in outfit innan jag sticker så har lite bråttom. Kanske ska berätta hur min torsdag ser ut? Runt klockan 10 drar jag, Jennifer, Pernilla och kanske Matilda in till Kista, jag behöver kolla på framför allt något att ha till skolavslutningen. Där är vi i några timmar och kikar runt lite, därefter åker jag direkt in till stan och möter Angelica tror jag (?) Vi chillar väl runt lite och drar sedan hem till henne i Tullinge.. sover hos Angelica inatt, kommer bli gryyymt. Vi kommer troligtvis hyra film och köpa gaaaaalet med godis. Lär höra av mig innan så jag kan uppdatera er.
Nu blir det frukost! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0